2014. szeptember 07. 20:17 - ossi.blog.hu

Valahogy így volt

- Befejezzük azt a tesztet, amit múltkor elkezdtünk, hogy te mitől érzed úgy, hogy szeretnek? (Ez a teszt: http://www.5lovelanguages.com )
- Persze...

- Ez tényleg így van. Nekem fontos az ölelés, a fizikai érintés. Látod, ezért van az, hogy nincs is kedvem hozzád szólni, amikor például kaktusz vagy, mert nekem is elveszi a kedvem mindentől.
- Igen, mert ez olyan, hogy mindenkinek más, hogy mitől érzi úgy, hogy szeretik. Ha megkapja, akkor fel van töltve a "szeretet tankja". Csak pl. annak, akinek a dícséret  a fontos, annak hiába veszel ajándékot, ettől még elhanyagolva fogja magát érezni. És ahogy te is mondod, ha valakinek az ilyen igényét nem tartják tiszteletben, az olyan érzés, mintha elutasítanák.
- Igen, látod nekem is olyan érzés, mintha elutasítanál, amikor kaktusz vagy.
- Nekem például ez jött ki... Quality time. Elsőre erre tippeltem volna, de aztán elgondolkodtam, hogy nem vagyok benne biztos. Nagyon kevésszer volt olyan érzésem az életemben, hogy megkapom. Gyerekként sem.
- Húúú, ez az osztatlan figyelem... Ez azért nem egyszerű.
- Igen, de nekem fontos. Látod, mégis csak olyan, hogy arra van az embernek éppen szüksége, amiért a legtöbbet basztatja a másikat.
- Igen, ez tényleg így van. (Elkezdi gépelni, hogy hasznaltauto.hu)
- És ezek a dolgok úgy működnek, hogy ha az ember nem kapja meg, akkor sokkal kevésbé motivált, hogy a másiknak is megadja azt, amitől az érzi magát szeretve és végül teljesen eltávolodnak egymástól.
- Igen, értem és meg is értem, de én így nem tudok figyelni. Na, ez az autó jó árban van. Nézd meg... (Felsorolás, hogy mik az előnyei az autónak.)
- Oké. De akkor tudod, hogy hova vezet?
- Igen, de nekem mindig elkalandozik a figyelmem.  Pedig közben tök figyelek. Rád is. Most is tudom, hogy mit mondasz. Vagy ez.. (Szintén felsorolása annak, hogy mi a szimpi a következő autóban.)
- Én sem tudok mit csinálni, mert ha ebből érzem azt, hogy szeretnek, akkor ha nem kapom meg, akkor én is ösztönösen eltávolodom és már nem akarok annyira örömet okozni a másiknak.
- Na, ez is jó árban van. (További keresés, majd újabb autók és az előnyeik ecsetelése, végül teljes belemerülés a hírdetések böngészésébe.)
- .... (Pár perc után feláll az ember/nő és bevonul a szobába, mert ez mégis olyan érzés, mintha kapott volna egy nagy pofont.)

Félórával később...
- Most mi bajod? Olyan mufurcnak tűnsz.
- Nincs semmi bajom. Azt hiszem, tényleg semmi bajom.
- Akkor miért vagy ilyen?
- Milyen legyek?
- Nem tudom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ossiszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr756678687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása